Konferenční prostory

Díky variabilnímu řešení sálů a špičkovému technickému vybavení máme zázemí pro Vaše akce.

Bezbarierový přístup, výtah, šatna, toalety, rautové prostory a zajištění cateringu. 

Projektor, plátno, TV, připojení HDMI/ VGA, jack 3,5, BLU-RAY/ DVD, wi-fi.

Mobilní podium, zatemnění, osvětlení, nezávislá klimatizace.

Svěřte Vaši akci do rukou odborníků více >>

Nahlédněte do jednotlivých prostor nebo se k nám přijďte podívat.

Uvedené ceny jsou smluvní, bez DPH a zahrnují energie i pronájem techniky.

Storno podmínky pro rezervace školicích prostor a občerstvení

1)         Pokud je rezervace stornována nebo změněna 12 až 15 dní před datem uskutečnění,
            bude účtováno 10 % z celkové částky rezervace.

2)         Pokud je rezervace stornována nebo změněna 8 až 11 dní před datem uskutečnění,
             bude účtováno 30 % z celkové částky rezervace.

3)         Pokud je rezervace stornována nebo změněna 4 až 7 dní před datem uskutečnění,
             bude účtováno 50 % z celkové částky rezervace.

4)         Pokud je rezervace stornována nebo změněna 1 až 3 dny předem před datem uskutečnění,
            bude účtováno 100 % z celkové částky rezervace.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen  vystavit  kupujícímu  účtenku.  
Zároveň  je povinen zaevidovat přijatou  tržbu  u  správce  daně  online; 
v  případě  technického  výpadku  pak  nejpozději  do 48 hodin.

 

Pronájem konferenčních sálů spolu s ubytováním v hotelu je nejjednodušší cestou jak ušetřit čas i peníze. Komplexnost služeb nám dává možnost se o Vás postarat v každém ohledu.